SKRIVET: 2008-12-21, kl 02:05:30 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

you're not gonna change

söndag, 21 december 2008

en kort uppdatering av dom senaste dagarna.
jullov nu. känns bra, men jag trodde det skulle kännas bättre?
olins sög, verkligen. en väldigt onödig bussresa, sjukt tråkiga
förfester, skoskav (en blödande stortå) och girlfight
med andra ord, ingen höjdare!
igår umgicks jag med emma. vi hade de trevligt må jag säga
men det brukar vi väl oftast ha.
jodå, början på mitt lov har väl varit... varierande

i förmiddags var jag och emma i stan för yttligare lite
julshopping.. för emmas del vill jag då påpeka.
min ekonomi kunde inte varit sämre och jag bara längtar
tills jag får mina julklappspengar utav mormor, rutin
vi hälsade på isabelle en snabbis, sen kom farbror
thomas och hämtade oss.
kvällen närmade sig och mitt schema var så gott som tomt, typ
jag hälsade på robin o maria och det blev en kväll fullsmäckad
med rederiet, härligt. er gillar jag
jag kom hem för någon stund sen och kände att det var dags
för bloggning. ska snart lägga mig o kolla på några avsnitt
av desperate housewives. skönt

jag har insett något idag. det bara slog mig. jag börjar förstå nu,
koppla saker och ting. förut var det helt oförståligt men nu är det
glasklart. bra! nu vet jag, nu förstår jag


Anonym

desperate housewives? fjortisjävel hur går det med Eric förresten? har han dumpat dig än?? hahahaha


Anonym

hoppas det var du som blev nerslagen!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: