SKRIVET: 2008-12-03, kl 22:57:20 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

mycket väl godkänd

onsdag, 3 december 2008

jag har alltid varit seg på att lämna in uppgifter i tid. speciellt filmkunskapsinlämningar.
juha är garanterat för slapp. om vi hade en mycket hårdare lärare, erica tillexempel
hade jag nog inte varit lika slarvig med att lämna in mina filmrecensioner.
jag blev därför väldigt förvånad när juha, igår, lämnade tillbaks mina två (och enda) arbeten
signerade med mvg på baksidan, båda två. "du förstår meningen med en filmanalys
och du skriver fantastiskt. du ligger på en hög nivå". mer press, mer jobb framöver. (kul)

sandra hämtade mig i skolan igår. skönt. var inte alls sugen på att varken vänta eller åka buss.
väl hemma, en timme tidigare en vanligt, blev det köttfärssås o fullkornspasta i mängder,
och några avsnitt av desperate med brorsan.
efter tio jobbiga dagar med både hårda gympa pass, skridskor, massvis med dans varvat
med kvällspromenader och joggingturer trodde jag aldrig att mina ben skulle klara
att ta sig upp för trappan.
jag tog ett varmt bad för att mjuka upp mina nybyggda benmuskler. precis vad jag behövde!
jag gick och la mig vid sju, missade desperate housewives men sov, som en stock.


om vi nu ska övergå till dagens aktiveteter kan jag inte säga så mycket annat än underbart kul.
skolan var helt okej. mop hade julkonsert på djäkneskolan idag.
jädrans va duktiga dom är, dom där mopparna. och va roligt det ser ut att uppträda.
nästan så att jag ångrar att mitt medieval. men med min scenskräck hade jag nog
aldrig klarat mop iallafall.

sandra hämtade mig efter skolan idag igen. gött! jag, sandra och elin åkte därefter en
sväng in till lidköping där sandra skulle utföra lite ärenden.
vid fyra återvände vi till götene. där blev det en o annan pizza på vickan med emma.
efter mina tio nyttiga dagar tyckte jag att jag kunde unna mig något extra.
gott var det, tills ångesten kom.
jag träffade jacob idag också. har nog aldrig varit så glad över att se någon
som jag var över att se honom. precis när jag trodde att dagen inte
kunde bli bättre, blev den det. jag träffade isabelle. min isabelle.
det blev många minuters prat om gamla minnen. jag saknar det, dig

resten av kvällens timmar kommer läggas på några desperate housewives avsnitt.
imorgon är jag ledig från skolan. på fredag ska jag träffa matilda, äntligen

jag mår bra nu


bollen

jag saknar dig med!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: