SKRIVET: 2008-12-09, kl 19:46:59 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

kreativa tankar hjälper människor att lyckas

tisdag, 9 december 2008

jag orkar ingenting. min kropp känns lika tung som tio bowlingklot, gånger två.
jag skulle kunna sova dygnet runt, ända fram till jul. varför orkar jag ingenting?
- måste plugga, måste fokusera. jag måste bita ihop det sista. men jag kan inte.
tankarna spelar mig ett spratt och jag skulle kunna göra vad som helst för att
få dom sluta. jag finner ingen logik i mitt tänkande. ingen som helst lösning på allt
jag behöver en lösning, ett svar. det gäller att agera rätt nu, det får inte gå fel
jag vill lyckas, precis som du

det är två dagar kvar nu. klassen är taggad till tusen o har nu planerna redo.
jag var riktigt sugen, tills idag
idag har allt försvunnit. jag har ingen lust längre. herregud, lusse
ewelina åker på lördag, fan. ser inte fram emot helgen, inte jullovet heller
möjligtvis nästa år, eller näst nästa sommar.
när jag är 18 flyttar jag till brasilien och sluter mitt medborgarskap där. taggad
jag tänkte flytta ner till recife och börjar jobba som barsångerska.
jag kanske t.o.m får extra knäcka som receptionist på hotel das frontieras.
vore inte helt fel ju
jo, jag har endel planer på gång som ni märker (lol)
fan vad jag har tröttnat på sverige, vintern, äckelkällby, katedral
det mesta faktiskt.
det är inte min dag idag

godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: