SKRIVET: 2008-12-06, kl 00:38:26 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

långa nätter

lördag, 6 december 2008

pappa hämtade mig i götene för någon timme sen. fredagskvällen har
spenderats med favorit tjejen matilda. vi har nu inte träffats på över två veckor,
så jag blev överlycklig när hon frågade om vi skulle dra en pizza på köket.
kvällen har varit super.
dagen däremot har väl varit sådär. det var mycket jobb i skolan idag.
alla är i full gång med julskyltningarna, förutom jag. jag går mest om kring -
funderar och sjunger.
jag har tömt hela mig på energi den här hösten. finns knappt någon kvar nu,
jag orkar knappt ta mig ut på helgerna heller. skoldagen slutade iallafall som vanligt.
bråk med rasmus, brandlarm, klassen skippade engelskan och åkte hem.

det är ensamt. elias festar väl som vanligt, mamma jobbar och pappa sover.
jag sitter nere i mörkret. bloggar och lyssnar på musik, självklart -
jag behöver någon

håller på att hitta lite låtar till en skiva jag tänkt bränna. martina snow party vol.1
jo, det kan nog bli en hit ^^
jag samlar ihop låtar som har en historia bakom sig, som betyder något.
det ska bli en minnes skiva. har tre låtar än sålänge.
sister hazel - your winter, manne och tulles stuga.
miss li - oh boy, festen på villan. både jag och mårsen, a.k.a shottarn,
var på g den kvällen. och..
yellowcard - only one, :)
- det är allt tur att man har minnen..

jag är lite hungrig, men mest trött. imorgon är det fest i skara.
jag sover hellre hela dagen. hrmpf, ge mig ork.
ser dock fram emot torsdagen. förfest med klassen, sen lusse.

bedtime, natti


thörnet

ja tycker de e bra att du minglar på lektionerna! ;D speciellt när du kommer till min lektion! (L)


martina

SVAR TILL THÖRNET:

orka expo. jag kommer gärna in till dig :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: