SKRIVET: 2008-12-14, kl 18:21:52 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

i saw the end before we'd begun

söndag, 14 december 2008

varför försöker alla säga till mig vad jag borde göra och inte göra?
ni ser inte det jag ser, ni hör inte det jag hör. ni förstår helt enkelt inte
jag kan klara mig själv

helgen har varit, okej. torsdagskvällen blev oväntad. jag, med mitt icke party-mood,
drog iväg till skara iallafall. hela klassen samlades därefter hos julia. festen började
jag måste erkänna att jag hade riktigt kul i början, mp2 alltså
torsdagen slutade dock med en lätt hjärnskakning, spypåsar och en tidig kväll.
jag gick inte till skolan på fredagen. istället spenderade jag dagen framför tvn.
desperate housewives, prime (någon patetisk kärleksfilm), några timmars sömn och
mycket mycket frukt.

jag kände mig något piggare igår, så hela familjen åkte iväg för att handla julklappar i lidköping.
fyra kvar, jag hittade en, till maria. lyckat
lördagskvällen fortsattes hos fröken tunborg med två söta skaragrabbar och en pms-ig malott.
gatuköket, sällskapsspel, harry potter och choklad. vilken mysig kväll!

det första timmarna på söndagen spenderades därefter med robin och maria. ni två alltså
runt tre tiden fick även pokerspelarna tobbe, eric (: och liden finbesök.

idag har det varit en jobbig dag. jag sitter här med mina ändlösa läxor, en irriterande hosta
och superhuman spelandes i mina gamla philips högtalare som man knappt kan höja till max på.
det sprakar då som tomtebloss ungefär.
vill ha nya, eller en ny dator framförallt (första plats på önskelistan)
jag är trött, som bara den.
en kvällspromenad väntar som vanligt, sen blir det wallander och en god natts sömn,
utan hosta förhoppningsvis. imorgon ska jag fan vara med på idrotten.





..and as you move on, remember me,
remember us and all we used to be


THÖRN

shit va läcker ja e på bilden, mhh!


Anonym

du kommer aldrig få Eric iallafall så du kan lika gärna sluta hoppas gumman:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: