SKRIVET: 2008-12-15, kl 16:14:18 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

den mänskliga själens frigörelse

måndag, 15 december 2008

fytusan vilken dag. jag vet inte vart jag ska börja.
jag ä helt tom på ord och känslor just nu.
det känns bara tomt, tomt och ledsamt.
världen är orättvis

jag har tusentals läxor i veckan, tusentals
nu kan jag ärligt talat säga att orken är så gott som borta
det är ungefär tre dagar kvar i skolan och jag är helt död
mina tre veckor med lov ska tas vara på, ordentligt vill jag lova

jag är rastlös och känner att jag hela tiden måste hålla mig
sysselsatt. ensamheten skrämmer mig något enormt och jag vill
verkligen slippa tänka och lyssna, o bry mig över huvudtaget nu
stora besvikelser överraskar mig vid varje hörn och jag vet inte längre
hur jag ska undvika hjärtesorgen.

kvällens sysselsättning blir iallafall, promenad, en lång jävla promenad
sen vill jag sova, bara sova



rest in peace, philip -081213
saknaden är stor, och evig
"varje natt som får en morgon, belönas med en ny dag"
du var värd mer än bara en dag, du var värd ditt liv



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: