SKRIVET: 2008-12-23, kl 01:21:41 | PUBLICERAT I: vardagsbeskymmer

dan före dan

tisdag, 22 december 2008

imorses vaknade jag alldeles kallsvettig och rädd. ännu en mardrömm hade
kommit oinbjuden i mitt nattdrömmande och jag kan knappast påstå att jag
sovit speciellt skönt, men dock länge? kvart över ett satte jag igång o gjorde
mig i ordning, väckte killarna och sedan åkte jag, mammi, basti, elias och alex 
iväg in till stan för att att inhandla dom allra sista klapparna.

idag stod ewelina högst upp på schemat. jag var riktigt förväntansfull över
att äntligen få träffa min favorit tjej som jag nu inte träffat på över två veckor.
det blev promenad i götene, besök hos appell o tunborg, hummer-åk och
gatukök med rasmus. jodå, vi hade det kul, allt för kul.
rasmus, vilken kille
resten av kvällen spenderades hemma hos fröken tunborg.
sandra tog ett snabbesök och vi drack julmust, i mängder.

tänkte nu avsluta kvällen med några desperate houswives avsnitt
innan sömnen får göra sitt. imorgon är det ida som gäller, min älskade ida





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: